Bereikbaarheid tijdens feestdagen

Beste relatie,

Bij Logicomm® houden wij van kwaliteit zonder gedoe. Ons team staat elke dag voor jou klaar, om jou en jouw medewerkers te ondersteunen met IT- en telecomoplossingen. Zoals je van ons gewend bent beantwoorden wij graag al je vragen. Mocht er een keer iets misgaan, dan kunnen wij de meeste zaken snel én op afstand (remote) oplossen via onze supportafdeling.

Supportafdeling – bereikbaar via telefoon, mail of support portal:

Support telefoonnummer: 088-789 88 89. Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Mailen kan naar support@logicomm.nl en als je gemakkelijk meldingen wilt kunnen indienen, de status en historie van meldingen wil inzien, ga dan naar onze supportportal https://support.logicomm.nl

Feestdagen

Tijdens de feestdagen is het vooral tijd om te genieten van familie en vrienden. Wij staan dan ook even stil en genieten ook wij van het samenzijn met dierbaren en om die reden zijn wij gesloten vanaf 24 december 2019 tot en met 3 januari 2020. Dit heeft dus gevolgen voor de bereikbaarheid van ons bedrijf. Om hulpvragen tijdens de aankomende feestdagen in goede banen te leiden, vragen we je aandacht om onderstaande onderscheid te maken.

  • Spoedeisende zaken: telefonisch aanmelden (088-789 88 89).
  • Niet spoedeisende zaken: in portal aanmelden (https://support.logicomm.nl) of per e-mail (support@logicomm.nl)
  • Spoedeisende zaken buiten werkdagen of kantooruren: Gold of 24/7 SLA (telefonisch aanmelden 088-789 88 89)

Rest ons verder jou en je collega’s, familie en vrienden fantastische feestdagen en een gelukkig uiteinde toe te wensen. Tot in het nieuwe jaar.