Waarom CRM-integratie?

De mogelijkheden die een koppeling met een CRM pakket met zich meebrengt zijn nagenoeg onbegrensd. Het slaat een brug tussen het Logicloud™ Hosted VoIP Platform en jouw data omgeving waardoor deze twee verschillende gebieden samenwerken en extra toegevoegde waarden creëren voor vrijwel elke kantooromgeving.

CRM oplossingen zijn op diverse manieren op te bouwen met een toepasbaarheid in vrijwel elke branche en is de samenwerking van computers met telefoontoestellen of via een geïnstalleerde applicatie op een desktop. Zo kun je bijvoorbeeld telefoonnummers rechtstreeks vanuit jouw telefoonboek in Microsoft Outlook (365) of vanuit een eigen branche specifieke applicatie kiezen.

CRM integratie mogelijkheden

Met ons Logicloud™ Hosted VoIP Platform leveren wij ten minste de integratie van de in de organisatie aanwezige Customer Relationship Management software (CRM) of database applicatie met de telefonieomgeving. Klantherkenning in de vorm van een screen popup op basis van telefoonnummer. Alle gegevens van de klant worden op het beeldscherm gepresenteerd, al voordat het gesprek wordt beantwoord.

  • Verhoogde klantvriendelijkheid

    Een klant die belt hoeft minder lang te wachten, omdat de klant direct wordt herkend door medewerkers in het CRM pakket op basis van telefoonnummer.

  • KOSTENBESPARING

    Doordat klantgegevens automatisch worden opgezocht worden er minder fouten gemaakt (bijvoorbeeld de extra kosten door foutleveringen).

  • KWALITEIT IN BEDRIJFSPROCES

    Door de juiste historische en live managementrapportages van het telefoonverkeer kunnen medewerkers met betrekking tot hun belgedrag beter worden aangestuurd.

  • CRM VRIJ
  • 2
  • Click-to-dial internetbrowser
  • Click-to-dial Microsoft Outlook
  • Koppeling gecertificeerde CRM systemen
  • API / SOAP koppeling
  • CRM BASIS
  • 5
  • Click-to-dial internetbrowser
  • Click-to-dial Microsoft Outlook
  • Koppeling gecertificeerde CRM systemen
  • API / SOAP koppeling
  • CRM UITGEBREID
  • 10
  • Click-to-dial internetbrowser
  • Click-to-dial Microsoft Outlook
  • Koppeling gecertificeerde CRM systemen
  • API / SOAP koppeling

VRIJBLIJVENDE DEMO OF MEER INFORMATIE?

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.

DEZE KLANTEN GINGEN JOU VOOR: