De mogelijkheden die een koppeling met een CRM pakket met zich meebrengt zijn nagenoeg onbegrensd. Het slaat een brug tussen het Logicloud™ Hosted VoIP Platform en jouw data omgeving waardoor deze twee verschillende gebieden samenwerken en extra toegevoegde waarden creëren voor vrijwel elke kantooromgeving.
CRM oplossingen zijn op diverse manieren op te bouwen met een toepasbaarheid in vrijwel elke branche en is de samenwerking van computers met telefoontoestellen of via een geïnstalleerde applicatie op een desktop. Zo kun je bijvoorbeeld telefoonnummers rechtstreeks vanuit jouw telefoonboek in Microsoft Outlook (365) of vanuit een eigen branche specifieke applicatie kiezen.
CRM integratie mogelijkheden
Met ons Logicloud™ Hosted VoIP Platform leveren wij ten minste de integratie van de in de organisatie aanwezige Customer Relationship Management software (CRM) of database applicatie met de telefonieomgeving. Klantherkenning in de vorm van een screen popup op basis van telefoonnummer. Alle gegevens van de klant worden op het beeldscherm gepresenteerd, al voordat het gesprek wordt beantwoord.