LOGICALL™ HOSTED VOIP.

Met LOGICALL™ haal je het meest complete, flexibele hosted voip platform voor de zakelijke markt in huis. 

Vanuit Logicomm® vinden wij het belangrijk dat een hosted voip platform beschikt over de laatste features op het gebied van zakelijke telefonie. Wat we echter veel belangrijker vinden is het gebruik van de aangeboden features. Uit ervaring weten wij dat maar een beperkt aantal features gebruikt hoeft te worden.

Onze aanpak is daarom anders dan anderen. Wij maken een onderneming effectiever en optimaliseren zakelijke telecommunicatie. Zorgen voor een minimalisatie in slechte klantcontacten. En dit meten wij, zo vaak als nodig is. Om de communicatie te verbeteren voor jouw klanten.

  • CRM INTEGRATIE

    Klanten eenvoudig herkennen door een scherm pop-up met alle relevante data van de klant.

  • BELPLAN

    Het belplan is erg belangrijk want je ieder gesprek op het juiste moment en op de juiste plek.

  • PRESENCE INFORMATIE

    De telefonische bereikbaarheid en beschikbaarheid tussen uw medewerkers inzichtelijk (ook over meerdere vestigingen).

BELPLAN.

Klanten kunnen in het belplan instellen en aanpassen waar inkomende gesprekken terecht komen. Zo komt ieder gesprek op het juiste moment op de juiste plek terecht.

WACHTMUZIEK.

Er kunnen zelfgekozen audiobestanden worden geüpload, die worden afgespeeld wanneer iemand in de wacht staat.

KEUZEMENU.

Met een keuzemenu kunnen jouw klanten in het contact met jouw bedrijf aangeven met welke afdeling ze in contact willen komen.

FILTER.

Filter de inkomende gesprekken naar jouw bedrijf. Pas filters toe op bijvoorbeeld het type telefoonnummer, regio’s of klanten met SLA en pincode.

VOICEMAIL.

Stuur een ingesproken voicemailbericht als audiobestand naar een vooraf opgegeven e-mailadres.

OPENINGSTIJDEN.

Bepaal zelf op welk tijdstip jouw bedrijf bereikbaar is. Feestdagen staan standaard al actief.

PROMPTS.

Zelf meldingen opnemen en uploaden zoals ‘Welkom bij bedrijfsnaam’. Indien gewenst leveren wij ook betaalde professionele stemmen.

WACHTRIJEN.

Het gebruik van wachtrijen verhoogt de klanttevredenheid. Mits goed en de juiste plek ingezet.

CRM KOPPELING.

Ons platform koppelt met bijna alle CRM-systemen, bv. voor het weergeven van klantnamen en het openen van klantkaarten.

WEBHOOKS.

Met webhooks worden gesprekken doorgeschakeld en wordt webinformatie weergegeven in het display.

CONFERENCE.

Met deze dienst is het mogelijk om meerdere mensen tegelijk met elkaar te verbinden, door te bellen naar één telefoonnummer.

CALL PICKUP.

Met call- en group pickup kunnen collega’s onderling eenvoudig een gesprek van elkaar overnemen en afhandelen.

FAX VIA EMAIL.

Inkomend en uitgaande faxberichten afhandelen via e-mail en de fax zelf ontvangen als een .PDF bestand.

CALL-ME-NOW.

De call-to-action op jouw website. Maak van een websitebezoeker een bellende klant.

VRAGEN? EXTRA INFORMATIE?

VRIJBLIJVENDE DEMO OF MEER INFORMATIE?

DEZE KLANTEN GINGEN JOU VOOR: