TIJD VOOR MODERNE ZAKELIJKE TELECOMMUNICATIE.

Zakelijke telecommunicatie

Moderne zakelijke telecommunicatie.

Moderne zakelijke telecommunicatie via het Voice over IP-netwerk ofwel VoIP. Steeds meer ondernemingen kiezen voor deze vorm. Anno 2018. Terwijl VoIP dienstverlening al een behoorlijke tijd bestaat, maar daar het gaat nu even niet over. Het biedt jouw bedrijf vele voordelen ten opzichte van de bekende, maar ‘ouderwetse’ telefoonlijn. Sterker nog, KPN heeft al aangekondigd te stoppen met de levering van zakelijke telecommunicatie diensten over ouderwetse lijnen, beter bekend als ISDN en wel per 1 september 2019.

Door de jaren heen zou je kunnen stellen dat we genoeg ervaring hebben opgedaan om de valkuilen van ‘moderne zakelijke telecommunicatie oplossingen’. Gewoon realistisch kijkend naar een onderneming en de mensen die de tent maken. Individuele wensen die in een generiek maatpak uitgeleverd kunnen worden. Dit zodat elke gebruiker op zijn/haar manier kan communiceren zonder een eenheidsworst te moeten zijn. En dat brengt ‘moderne telecommunicatie’ met zich mee.

Meetbaarheid van data

Het gaat dus niet om het stuk zwarte plastic op je bureau of tegenwoordig zelfs een plaat aluminium in je hand en aan je oor. Het gaat ook niet om de Voice over IP verbinding. Het zijn allemaal middelen die wat ons betreft de uiteindelijke zakelijke telecommunicatie doelen heiligen. De data die ermee gegenereerd is, die vinden wij belangrijk. Daar kun je zinnige analyses op los laten.

Als voorbeeld wil ik een bedrijf aanhalen in de installatiebranche. Seizoensgebonden omzet en dito invloeden. Het is -5C graden buiten. Hoeveel meer inkomende gesprekken krijgt het bedrijf te verwerken? Ergens logisch, want kou en een kapotte Cv-ketel gaan hand in hand. Maar hoe zag het verloop er in de afgelopen jaren uit? En bij welke temperaturen zat de piek? Wat waren de momenten van onderbezetting? Als je een aantal van die factoren bij elkaar brengt kun je trends ontdekken en vooruitdenken, dit i.p.v. achteraf constateren.

Kortom

De diensten van Logicomm BV zijn individueel toe te passen en op ieder gewenst moment aan te passen ten behoeve van iedere gebruiker én de klant binnen en buiten je bedrijf. ‘Onze klanten moeten wennen aan deze nieuwe mogelijkheden maar ze willen eigenlijk niet meer terug zodra zij het inzicht hebben ervaren’.

Hoe is jouw bedrijf met zakelijke telecommunicatie en data bezig?

BEREIKBAARHEID VS. BESCHIKBAARHEID.

1
2
3
Rapportage zakelijke telefonie
1

Hoeveel gemiste gesprekken zijn commercieel interessant?

2

Neem ik de gesprekken binnen de afgesproken tijd op?

3

Handelen wij onze gesprekken op tijd af?

Met LOGIC haal je een tool in huis die het mogelijk maakt om succesvol te communiceren. Klantcontact is een essentieel onderdeel van de strategie binnen jouw onderneming. Althans dat zou het moeten zijn.

Met ons smart(er) netwerk meten wij continu jouw bereikbaarheid en beschikbaarheid. En geven wij, proactief, (confronterend) advies. En helpen jou efficiënter met jouw communicatieoplossingen omgaan. Wil je een demo van onze aanpak? Of graag in contact komen met een aantal referenties?

ONZE DIENSTEN. JOUW SUCCES.

LOGICLOUD™ PLATFORM

Communicatie is cruciaal als jouw klanten centraal in jouw bedrijf staan. Logicomm levert overzichtelijke en geïntegreerde communicatietools en houden jouw bedrijf meetbaar bereikbaar.

LOGIC™ RAPPORTAGE

Proactief besluiten nemen en vooruitkijken. Dit in plaats van achteraf beoordelen over datgene wat je niet meer veranderen kunt, de bereikbaarheid van jouw organisatie.

LOGICARE™ TELEFOONSERVICE

Onderzoek wijst uit dat van 790 onderzochte bedrijven, 30% van deze bedrijven niet bereikbaar zijn. En daarvan bellen maar 7 bedrijven daadwerkelijk terug. Maar dat komt vast niet voor in jouw bedrijf.

LOGICONNECT™ INTERNET

Al onze diensten leveren wij via onze eigen datacommunicatie- en virtuele serverdiensten. Alleen op deze manier kunnen wij de kwaliteit garanderen die nodig is om jouw bedrijf bereikbaar houden.

DEZE KLANTEN GINGEN JOU VOOR: