EFFICIËNT. VOIP. RAPPORTAGE.

Met LOGIC™ Rapportage haal je een tool in huis die het mogelijk maakt om succesvol te communiceren via zakelijk VoIP. Klantcontact is een essentieel onderdeel van de strategie binnen jouw onderneming en is de sterkste link met je klant.   

Om in de dagelijkse praktijk rekening te houden met de langetermijndoelen, stellen organisaties zich operationele (communicatie) doelen voor de korte termijn. Maar hoe meet je deze doelen bij zakelijke VoIP (tele)communicatie. Samen met Logicomm® bepalen we Key Performance Indicators(KPI’s), waarmee de prestaties beoordeeld kunnen worden en indien nodig, tijdig worden aangepast of bijgestuurd. En dit kan verschillen per medewerker of afdeling. En dit zal worden weergegeven in onze rapportage.

Logicomm® zal het verlengstuk worden van jouw organisatie en op proactieve basis meewerken aan het behalen van de doelstellingen, want welk bedrijf kan zich een matige tot slechte bereikbaarheid veroorloven? Geen enkele vinden wij.

ALGEMENE FUNCTIES.

BASISUITGEBREID
DAGELIJKS RAPPORTAUTOMATISCH GEGENEREERD
WEKELIJKS RAPPORTAUTOMATISCH GEGENEREERD
MAANDELIJKS RAPPORTMAATWERK RAPPORT
MULTISITEONDERSTEUNT MULTISITE OMGEVINGEN
CONSULTANCYCONTACT MET ONZE EXPERTS1 UUR PER MAANDONBEPERKT

PERIODIEKE SELECTIE.

BASISUITGEBREID
DAGELIJKS RAPPORTSTANDAARD SELECTIE ‘GISTEREN’
WEKELIJKS RAPPORTSTANDAARD SELECTIE ‘VORIGE WEEK’
MAANDELIJKS RAPPORTSTANDAARD SELECTIE ‘VORIGE MAAND’
JAAR RAPPORTSTANDAARD SELECTIE ‘JAAR’
VRIJ INSTELBARE PERIODEBEGIN- EN EINDDATUM SELECTIE

RAPPORTAGE PER GEBRUIKER (OP WACHTRIJ NIVEAU).

BASISUITGEBREID
SAMENVATTING GESPREKKEN ONTVANGEN EN GEVOERD
AANTAL GESPREKKEN
GEMIDDELDE GESPREKSTIJD
KORTSTE / LANGSTE GESPREK

RAPPORTAGE PER WACHTRIJ (GROEP OF AFDELING).

BASISUITGEBREID
SAMENVATTING PER GROEPONTVANGEN, GEVOERD EN GEMIST
WACHTRIJENMEERDERE WACHTRIJEN PER BEDRIJF
GEMIDDELDE GESPREKSTIJD
GEMIDDELDE WACHTTIJD
AANTAL GESPREKKEN
BEANTWOORDE GESPREKKENAANTAL
ONBEANTWOORDE GESPREKKENAANTAL
TOTAAL OVERZICHTPER UUR, PER DAG SELECTIE PERIODE

ONZE MEERWAARDE. JOUW SUCCES.

INNOVATIEF EN SPECIALIST

Specialisten met ruim 25 jaar aan kennis en ervaring op het gebied van telefonie. Dit heeft geresulteerd in vele tevreden klanten verspreid door heel Nederland die onze dienstverlening gemiddeld met een 8,8 beoordelen.

SUPERIEURE SERVICE EN SUPPORT

Een goede service richting jou als klant is ons belangrijkste uitgangspunt voor iedere dienst. Gedurende het gehele implementatie proces krijg je de beschikking over een een team die de overgang naar Logicomm® begeleiden. Wanneer je eenmaal actief bent kun je rekenen op de beste support denkbaar.

BETROUWBARE PARTNER

Wij hechten grote waarde aan het principe ‘afspraak is afspraak’, Betrouwbaarheid is in elk opzicht belangrijk en daarom werken wij alleen samen met partners die dezelfde die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Logicomm®.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

DEZE KLANTEN GINGEN JOU VOOR: