LOGIC™ IS HET VERLENGSTUK VAN JOUW ORGANISATIE. MEETBAAR.
EFFICIËNT. VOIP. RAPPORTAGE.
Met LOGIC™ Rapportagehaal je een tool in huis die het mogelijk maakt om succesvol te communiceren via zakelijk VoIP. Klantcontact is een essentieel onderdeel van de strategie binnen jouw onderneming en is de sterkste link met je klant.
Om in de dagelijkse praktijk rekening te houden met de langetermijndoelen, stellen organisaties zich operationele (communicatie) doelen voor de korte termijn. Maar hoe meet je deze doelen bij zakelijke VoIP (tele)communicatie. Samen met Logicomm® bepalen we Key Performance Indicators(KPI’s), waarmee de prestaties beoordeeld kunnen worden en indien nodig, tijdig worden aangepast of bijgestuurd. En dit kan verschillen per medewerker of afdeling. En dit zal worden weergegeven in onze rapportage.
Logicomm® zal het verlengstuk worden van jouw organisatie en op proactieve basis meewerken aan het behalen van de doelstellingen, want welk bedrijf kan zich een matige tot slechte bereikbaarheid veroorloven? Geen enkele vinden wij.
Bij Logicomm® werken we samen en kennen we onze klanten. Door de korte communicatielijnen kunnen vragen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd.
Specialisten met ruim 25 jaar aan kennis en ervaring op het gebied van telefonie. Dit heeft geresulteerd in vele tevreden klanten verspreid door heel Nederland die onze dienstverlening gemiddeld met een 8,8 beoordelen.
Een goede service richting jou als klant is ons belangrijkste uitgangspunt voor iedere dienst. Gedurende het gehele implementatie proces krijg je de beschikking over een een team die de overgang naar Logicomm® begeleiden. Wanneer je eenmaal actief bent kun je rekenen op de beste support denkbaar.
Wij hechten grote waarde aan het principe ‘afspraak is afspraak’, Betrouwbaarheid is in elk opzicht belangrijk en daarom werken wij alleen samen met partners die dezelfde die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Logicomm®.