Persoonlijke aandacht en korte communicatielijnen
Bij Logicomm® werken we samen en kennen we onze klanten. Door de korte communicatielijnen kunnen vragen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd.
Actuele berichtgeving rondom incidenten, gepland- maar ook onvoorzien onderhoud aan het netwerk worden hier beschikbaar gesteld. Voor het persoonlijk ontvangen van updates nodigen we je uit om je in te schrijven voor onze e-mailmeldingen.
Toestelregistraties | Operationeel |
Inkomende gesprekken | Gedeeltelijke storing |
Uitgaande gesprekken | Gedeeltelijke storing |
Gespreksfunctionaliteiten | Gedeeltelijke storing |
Belplannen en belplan functionaliteiten | Gedeeltelijke storing |
Organisatie panel | Gedeeltelijke storing |
Gebruikers panel | Gedeeltelijke storing |
Hoeveel gemiste gesprekken zijn commercieel interessant?
Neem ik de gesprekken binnen de afgesproken tijd op?
Handelen wij onze gesprekken op tijd af?
Met LOGIC™ haal je een tool in huis die het mogelijk maakt om succesvol te communiceren. Klantcontact is een essentieel onderdeel van de strategie binnen jouw onderneming. Althans dat zou het moeten zijn.
Met ons smart(er) netwerk meten wij continu jouw bereikbaarheid en beschikbaarheid. En geven wij, proactief, (confronterend) advies. En helpen jou efficiënter met jouw communicatieoplossingen omgaan. Wil je een demo van onze aanpak? Of graag in contact komen met een aantal referenties?