LOGICLOUD™ PLATFORM.

Om gebruik te kunnen maken van zakelijke VoIP telefonie heb je een aantal zaken nodig. Ten eerste een telefoonnummer waarop jouw bedrijf bereikbaar is. Daarnaast is het van belang dat er een stabiele internetverbinding aanwezig is waarover de gesprekken afgehandeld gaan worden. Wij rekenen per gesprek ca. 120Kbit/seconde. Onze medewerkers houden hier rekening mee en zullen bij het aansluiten een deel van de bandbreedte reserveren zodat je altijd kunt telefoneren.

Zakelijk VoIP is niet veel anders dan ‘bellen-over-het-internet’. Nog niet zo lang geleden hadden bedrijven ISDN lijnen nodig om overheen te bellen maar dit is met de komst van VoIP overbodig geworden. Alle gebruikte hardware bij zakelijk VoIP sluiten wij aan op de internetverbinding en maken verbinding met ons LOGICLOUD™ platform.

Wij hebben ons LOGICLOUD™ platform zo ingericht dat wanneer een internetverbinding onverhoopt uitvalt, de telefoonnummers automatisch doorschakelen naar de mobiele nummers van gebruikers. Tevens kunnen wij een back-up verbinding aansluiten op de interne omgeving. Wij zorgen ervoor dat beide verbindingen op elkaar aansluiten indien één verbinding uitvalt, de andere het verkeer automatisch overneemt.

Het LOGICLOUD™ platform is een volwaardig alternatief voor ISDN en een telefooncentrale. Bovendien is ons platform zeer flexibel inzetbaar (denk aan thuiswerken en verhuizen) en voorziet jouw bedrijf van alle gewenste functionaliteiten.

Het LOGICLOUD™ platform is voorzien van de laatste functionaliteiten op het gebied van een online telefooncentrale. Wij stellen ons wel de vraag of jouw bedrijf het allemaal nodig heeft. Het is waarschijnlijk niet het geval. De functionaliteiten kun je hier bekijken of neem contact met ons op als er een specifieke behoefte is of meer uitleg gewenst is.

VOIP TELEFONIE.

Om gebruik te kunnen maken van zakelijke VoIP telefonie heb je een aantal zaken nodig. Ten eerste een telefoonnummer waarop jouw bedrijf bereikbaar is. Daarnaast is het van belang dat er een stabiele internetverbinding aanwezig is waarover de gesprekken afgehandeld gaan worden. Wij rekenen per gesprek ca. 120Kbit/seconde. Onze medewerkers houden hier rekening mee en zullen bij het aansluiten een deel van de bandbreedte reserveren zodat je altijd kunt telefoneren.

Zakelijk VoIP is niet veel anders dan ‘bellen-over-het-internet’. Nog niet zo lang geleden hadden bedrijven ISDN lijnen nodig om overheen te bellen maar dit is met de komst van VoIP overbodig geworden. Alle gebruikte hardware bij zakelijk VoIP sluiten wij aan op de internetverbinding en maken verbinding met ons LOGICLOUD™ platform.

Wij hebben ons LOGICLOUD™ platform zo ingericht dat wanneer een internetverbinding onverhoopt uitvalt, de telefoonnummers automatisch doorschakelen naar de mobiele nummers van gebruikers. Tevens kunnen wij een back-up verbinding aansluiten op de interne omgeving. Wij zorgen ervoor dat beide verbindingen op elkaar aansluiten indien één verbinding uitvalt, de andere het verkeer automatisch overneemt.

Het LOGICLOUD™ platform is een volwaardig alternatief voor ISDN en een telefooncentrale. Bovendien is ons platform zeer flexibel inzetbaar (denk aan thuiswerken en verhuizen) en voorziet jouw bedrijf van alle gewenste functionaliteiten.

Het LOGICLOUD™ platform is voorzien van de laatste functionaliteiten op het gebied van een online telefooncentrale. Wij stellen ons wel de vraag of jouw bedrijf het allemaal nodig heeft. Het is waarschijnlijk niet het geval. De functionaliteiten kun je hier bekijken of neem contact met ons op als er een specifieke behoefte is of meer uitleg gewenst is.

OVERSTAPPEN EN NUMMERBEHOUD.

Uiteraard is het mogelijk om de huidige telefoonnummers te behouden. Bij het verhuizen van telefoonnummers zeggen wij ook de contracten op met de huidige leverancier. Wel zo handig!

Op de dag van het omzetten is het bedrijf mogelijk 1 minuut niet bereikbaar. Om dit te voorkomen plannen wij altijd in overleg buiten kantoortijden. dit om de impact te beperken. Mocht die minuut geen probleem zijn, dan maken wij het ook niet spannender dan dat het is.

Ja. Het is altijd mogelijk om nieuwe telefoonnummers bij te bestellen. Alle geografische en regiovrije nummers zijn per direct beschikbaar. Extra zakelijke 088 nummers zijn doorgaans binnen een aantal werkdagen ter beschikking.

Nummerportering is het meenemen van de huidige telefoonnummers naar Logicomm.

Nummers die niet worden opgegeven voor nummerbehoud komen te vervallen. Het is daarom van belang om goed te beoordelen welke nummers wel of niet gebruikt gaan worden in de toekomst. Onze adviseurs kunnen daar uiteraard bij helpen.

OVERIGE VRAGEN.

In de meeste gevallen zijn wij in staat om de huidige alarm- en pindiensten over te zetten naar ons IP-netwerk. Wij nemen hiervoor contact op met de huidige leverancier om te bepalen wat er nodig is voor het overzetten van de gebruikte ‘lijnen’.

Ja. Het is altijd mogelijk om te bellen naar deze nummers. Daarnaast is het ook mogelijk om te bellen naar alle overige 0800-, 0900-, 088- nummers. Logicomm BV beschikt ook over een aantal standaard blocklists. Deze blocklists beperken het bellen naar voorgenoemde nummers. Dit is op individueel medewerkers of afdelingsniveau in te stellen. Zo voorkomen we onnodig bellen of misbruik door het bellen naar deze nummers.

Praktisch iedere internetverbinding komt in aanmerking voor zakelijk VoIP bellen van Logicomm®. In overleg bepalen wij de beste verbinding voor het gebruik van onze diensten.

DE VIER STAPPEN VAN VERBETERING.

Stappenplan zakelijke telecommunicatie

BEREIKBAARHEID VS. BESCHIKBAARHEID.

1
2
3
Rapportage zakelijke telefonie
1

Hoeveel gemiste gesprekken zijn commercieel interessant?

2

Neem ik de gesprekken binnen de afgesproken tijd op?

3

Handelen wij onze gesprekken op tijd af?

Met LOGIC haal je een tool in huis die het mogelijk maakt om succesvol te communiceren. Klantcontact is een essentieel onderdeel van de strategie binnen jouw onderneming. Althans dat zou het moeten zijn.

Met ons smart(er) netwerk meten wij continu jouw bereikbaarheid en beschikbaarheid. En geven wij, proactief, (confronterend) advies. En helpen jou efficiënter met jouw communicatieoplossingen omgaan. Wil je een demo van onze aanpak? Of graag in contact komen met een aantal referenties?

ONZE MEERWAARDE. JOUW SUCCES.

INNOVATIEF EN SPECIALIST

Specialisten met ruim 25 jaar aan kennis en ervaring op het gebied van telefonie. Dit heeft geresulteerd in vele tevreden klanten verspreid door heel Nederland die onze dienstverlening gemiddeld met een 8,8 beoordelen.

SUPERIEURE SERVICE EN SUPPORT

Een goede service richting jou als klant is ons belangrijkste uitgangspunt voor iedere dienst. Gedurende het gehele implementatie proces krijg je de beschikking over een een team die de overgang naar Logicomm® begeleiden. Wanneer je eenmaal actief bent kun je rekenen op de beste support denkbaar.

BETROUWBARE PARTNER

Wij hechten grote waarde aan het principe ‘afspraak is afspraak’, Betrouwbaarheid is in elk opzicht belangrijk en daarom werken wij alleen samen met partners die dezelfde die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Logicomm®.

DEZE KLANTEN GINGEN JOU VOOR: